All on my own..

Frida lämnade mig just, hon var tvungen att åka hem.. Vi fick för oss förut att vi skulle tälta, men de fick vi inte för hennes pappa, och hon fick inte sova här, jag fick inte sova där. Hennes föräldrar hade nog en dålig dag lr nåt.. Jaja whatever. Pappa gjorde lunch idag, och helvete vad gott det var! Han gjorde ThaiMat (Ris och en kycklinggryta) och la i tortilla bröd. Trodde jag skulle dö så gott var det!
Det har regnat i stort sett hela dagen, vilket är rätt segt. Vi har hört en del åsk och så också.. Vilket inte gillas allt, då jag är livrädd men på ett sätt ändå tycker att det är mysigt. Ikväll ska jag nog bara titta på någon film, ta det lugnt och så. Så vi hörs, lavjooo

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: