Beautiful day

Känner att det är gött väder ute idag, varmt som *** men ändå molnigt, ska nog dra ut med hundarna och kasta lite boll och fresbee med dem senare, bara för att jag är världens bästa matte liksom. Snart ska jag ta och äte frukost, vi åt pannkakor igår och har lita kvar, så det blir ju gott. Ska försöka fixa lite nytt med designen, och såklart, spela in min cupsong mashup. Taggade eller ? Tror det blir helt grymt faktiskt, och med tanke på vilka låtar som är med, blir det ännu grymmare !
Nästa lördag btw så är det kräftskiva hos en kompis till familjen,och ska försöka ta massa bilder med mobilen och blogga iaf någongång den dagen. Sen dagen efter, den 18e, ska jag och några kompisar på RixFm Festivalen i Göteborg. Jag har vart där typ tre år i rad, så det är typ som en tradition, vilket är härligt. Är det någon annan som ska dit ? Hör gärna av er om ni vill träffas, skulle vart amazing ! Sen ska min brorsa snacka med den killen på Liseberg om Guldpass, hoppas verkligen att det fungerar, för vi kanske ska åka en gång till. Och det skulle ju vart gött att göra allt gratis då !
Vi hörs iallafall senare, lavjo <3

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: