Hai !

Tänkte berätta lite om denna veckan om det eär någon som bryr sig..? ;)
I måndags hände det absolut ingenting på dagen, jag låg mest i soffan och spelade Cod, haha nörd.. Men på eftermiddagen vid typ halv fyra ringde Majsan och frågade om jag kunde komma dit och sova där tills på onsdagen, för att Tims fritids hade studiedagar tisdag-onsdag och då skulle jag vara barnvakt. Mamma körde dit mig vid sju typ, och barnen gick och la sig nästan direkt, de är ju liksom åtta och fem år så att, de går ju inte och lägger sig så sent. Jag och Majsan gick och la oss i deras säng med Ipaden, och kollade röda hårfärger, jag har vart rätt sugen på att testa det ett tag nu, och vi riktade in oss på en blandning av Molly Sandéns hårfärg och Ariana Grandes röda. Tisdagen kom och jag och Tim var ensamma hemma, vi gjorde pannkakor till frukost, och jag måste bara tillägga att jag är sämre på att vända pannkakor än en åttaåring.. Vi lekte lite, han spelade Minecraft och jag höll på med min mobil. Sen vid tre cyklade vi och hämtade Vincent på dagis, och när vi kom hem till dem igen, så stekte jag lite hamburgare till oss tre. Tim och Vince satte sig vid Ipaden och jag försökte sova lite, sen kom Mangan hem och då satte Tim och vince på en film "Ninjago" eller något, och jag la mig brevid dem och somnade nästan. Vincent är så go', han ska alltid hålla på med ens hår, så jjag fick ju massage när jag låg där och nästan somnade. Majsan kom hem och vi åt lite kvällsmat, sen skulle barnen duscha, Majsan städade lite, och vi gjorde inget speciellt. Vi färgade mitt hår, RÖTT, OMG, och jag är jätte nöjd, men iallafall, vi bestämde oss för att jag och Tim skulle åka med henne till jobbet på onsdagen istället för att sitta hemma och ruttna, men när jag väl tänkte på det, jag skulle aldrig kunna jobba med barn, och så ska jag med till ett dagis och hjälpa till ? Hur tänkte jag där ? Så jag smsade Majsan, som låg i rummet brevid mig, att jag tar tåget hem istället vid elva, och då frågade jag Julia om hon hade lust att vara med mig i Herrljunga några timmar, tills mamma hade slutat jobba. Och då frågade jag också Molly, och då bestämdes det helt plötsligt att vi skulle till Borås istället. Vilket var helt chill för mig, eftersom jag ändå inte hade något att göra på onsdagen. Jag vaknade vid åtta, gjorde mig i ordning lite, åt och så. Sen drog jag till Uponår (stavning) och lämnade Tim hos Mangan, och sen drog jag vidare till tågstationen, mitt tåg kom tjugo i elva till Fristad, och jag satte mig brevid Julia och Molly, vilket inte var en så stor idé, eftersom fristad var sista stationen innan Knalleland.. Vi gick runt i knalleland, gick först igenom storknallen, och vidare till knallerian, vi går förbi kicks, och då kommer Julia på "Vi måste ju kolla om The Key finns ! " Så vi gick in där, letade, men hittade den inte. Personalen liksom kollade på oss och log, men vi trodde ju att de trodde att vi var patetiska och småglin som skulle bli kära om vi fick se den. Och när vi inte hittar den, och vi är påväg ut, SÅ STÅR DEN DÄR FRAMFÖR MIG?!?!??! Och jag har nog aldrig blivit så överraskad innan, herregud jag blev förälskad, började nästan gråta, och typ skrattade och tjöt, då kan man lugnt säga att personalen log och skrattade åt oss haha ! Vi tog massa på oss, fast lite diskret då, och gick ut därifrån, OCH JAG KAN INTE FATTA HUR GOTT DEN LUKTADE.Vi tog iallafall en buss till centrum, och där hände det inget förutom att vi gick och fikade på Espresso House och jag köpte en hallonpaj och en Chai, vilket var väldigt dyrt.. 77 kr.. Men ja, Chai Latten var god, men Hallonpajen var inte lika god.. Vi tog ett tåg hem vid kvart över fyra, och mer hände inte den dagen. Igår hände det ännu mindre, gjorde ingenting.. Jag var ute och gick sju km och bara gick, hade tänkt att springa, men jag fick håll direkt och mitt jävla headset cepade fan sönder.. På kvällen tittade jag på The Last Song, och gud vad jag grät.. Men det var verkligen inte den personen man trodde att Miley skulle ha, trodde hon skulle vara en söt liten flicka som inte gjorde en fluga förnär..
Idag har jag bara i princip vaknat, vart ute med hundarna, och satt mig vid pappas dator. Ska nog ta och steka två ägg eller något,m känner mig otroligt hungrig, sen vet jag inte mer vad som händer..
Btw, är det bara jag som faktiskt längtar till skolan ? Haha de är sjukt, aldrig hänt förut.
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: