~I just need somebody to love

Soo, what's up ? 

Så¨, nu har jag även sett filmen Seven Psychopaths, och den var väldigt udda. Trodde det bara skulle vara en komedi, men vilken action, helt sjukt, de bara sköt varandra hela tiden, blodet sprutade, och det var en väldigt komplicerad story, men ändå bra! Absolut inte som jag hade förväntat mig, men bra var den. 
I veckan såg jag även Dumma Mej 2, och den var ju bra! Jag grät igenom halva filmen, och ja, jag gråter genom animerade filmer, grät för lejonkungen när jag var fyra så att.. Men ja, både Dumma Mej 2 och Seven Psychopaths var sevärda ! 
Idag tittade jag och Frida även på filmen Älska Mig, som jag har sett tre gånger innan, men kände för att gråta idag, har haft en dålig dag med massa hemska tankar och så, så att den filmen passade idag. Vill ni ha såna gråt mobbningsfilmer, så ska ni kolla på CyberBully och Älska Mig. Det är sjukt hur mycket jag gråter, jag kan inte sluta gråta efter de filmerna, allvarligt. Sen känner jag ju lite igen mig i dem, då jag själv har försökt ta mitt liv, och har blivit mobbad ett antal år, men det behöver vi inte gå in mer på nu :)
 
Ska snart gå och lägga mig så ingen är social, hihi vi hörs i morgon, puss ! 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: