Ohaii!

Weell, sittin' in my room, prepared for getting some good sleep. 
Idag har det inte hänt något, Chico väckte mig som vanligt, dock ovanligt tidigt, halv tio. Jag satt och försökte fixa Cod som vägrade fungera, jag har buusat med hundarna, duschat och gjort mig iordning. Jag, Mamma, Pappa och Eric drog in till Borås och skulle köpa lite grejer! Vi ska ju på bröllopsfest på lördag, så vi köpte lite fix och kläder och så ! Lägger ut bild imorgon kväll på vad jag köpte, för min mobl dog direkt när jag kom hem.. Vi har grillat fläskytterfilé och ätit det till kroketter och vitlökssås, lite sallad på det också ! 
Imorgon drar jga och mamma ner till Varberg och ska vara vid stranden hela dagen. Vi har köpt vattenmelon, gott bröd, jordgubbar och lite sånt för att mysa där hela dagen. Vädret visar ju dock lite olika, 23,27,31 osv.. Hoppas på 31 grader hahah ! Kommer vara massa folk där, så man får se till att vara snabb. Därför ska jag aldelles strax gå och lägga mig, ska liksom upp halv åtta i morgon för att vi ska kunna åka iväg tidigt, vill ju vara där först ! 

Imorgon kommer iallafall bilder på sakerna jag köpte. Och ska försöka ta massvis bilder på bröllopsfesten,  lovar, puss ! <3
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: