Once Upon A Time

 
Sitter helt hemma själv med tre busiga hundar och har snott pappas dator. Mina föräldrar är på World War Z på bio, 3D och jag fick inte hänga med, lagom roligt.. Sitter och skriver med min älskade Chrille och röstar förfullt på twitter ! Tv'n laggar sönder, så kolla inte på den.. Ska nog gå o starta om den och se om det finns typ något roligt på comedy Central eller så, typ South Park, Workaholics, Friends lr så.. Imorgon ska jag bara vara hemma och göra ingenting, ska väl försöka gå ut och springa med Chico eller så, det beror ju på hur vädret är, men ah. När Frida var här hade jag sån lust att gå ut och springa, men hon ville inte, och jag hade ingen lust att lämna henne här hemma, men ångrar att jag inte gjorde det.. Att springa på en skogsväg helt själv med sin hund är något av det skönaste som finns. Det värsta är att grannens 18 åriga son åker med sin bil där, och lagom pinsamt att träffa honom när man är helt genomsvettig. Är iallafall sugen på att åka till Göteborg och shoppa igen, vilket jag antagligen ska göra snart igen, alltså det finns så stort urval och allt är så billigt, så det är lätt värt att åka dit. Nu ska jag gå och duscha och göra mig fin och fräsh, så vi hörs senare, loveu !
 

Kommentarer
Anonym

Kan du länka så att man kan rösta på justin?

Svar: Går tyvärr inte att länka.. Gå in på din twitter och spamma med #MTVhottest Justin Bieber så räknas en röst ! OBS INGA SIFFROR FÅR VARA MED I RÖSTEN ! :)
beatriicesvenssonn.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: