Tjolahoppsan !

Sitter just nu i soffan med pappas dator i knät och Frida precis brevid mig, hon kom hit vid kanske klockan åtta, och då sov jag.. Gick och la mig vid typ tre, vaknade vid sju, somnade till åtta igen.. Mitt liv har inte vart lika bra på sista tiden, har känt mig lite nere och så, så har vart seg.. Men ja, life goes on ! Vi har iallafall gjort baguetter och ätit popcorn, såklart lite Cod och vart inne på ChatRoulette, hahah tidsfördriv.. Känner att vi har ingenting att göra längree, så det blir att göra vad man hittar på, vilket inte brukar bli så mycket. Mamma och Pappa kommer hem om typ en och en halv timme, och så blir det att gå och lägga sig direkt. Känner mig ju sjukt trött och så så, varför inte ;)
Kom nyss på att vi ska spela in ett videoinlägg, så puss :*

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: