Today!

Hej bloggisen! Idag händer nog absolut ingenting.. Ska bara vara hemma, och plocka lite hemma i brist på annat att göra. Ska också ut o springa med Chico om vädret tillåter, vilket jag hoppas att de gör. Ska nog börja gå ut och springa en runda varje dag, och sluta med godsaker, är det en bra idé? Känner att jag vill gå ner lite i vikt till gymnasiet som jag börjar i om ett år, och jag vill ha en kropp som mår bra. I år ska jag satsa allt på skolan, jag ska försöka höja alla mina betyg, jag ska plugga massor innan prov och sånt. Gå och lägga mig i tid, käka regelbundet med mat, frukost, lunch osv.. Skriva alla läxor/prov i kalender för att slippa glömma allt. Jag vill verkligen kunna komma in på vilken linje jag vill, och om jag försöker, kan jag nog det. För jag är inte efterbliven, dum i huvudet, jag har inte jätte dåliga betyg. Jag är rätt nöjd med mina betyg, men jag vill kunna känna resultat från åttan till nian. Btw, är det inte sjukt att jag börjar nian? känns omöjligt.. alltså vi är äldsta årsklassen på skolan, känns ju helt fel.. Jag var nyss yngst liksom.. I år ska jag också försöka lösa allt med alla jag har olösta saker med, jag vill inte stå som någon man bara kan hacka med hat. Jag vill lyckas i livet, och det känns inte som att jag gör det just nu pga allt hat jag får i korridoren och så..
Detta skolåret ska jag alltså fokusera allt på mina studier. Jag sk göra allt för att få bättre btyg, that's it. Ha d bra, kram!

(här nere finns bild på åttans betyg)





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: