Dags för..

Känner att det ändå är dags för ett inlägg nu, eller ?
Igår bloggade jag inget, då jag, Alma och Julia drog till Borås. Vi gick omkring och bara stekte, för det var ju sjukt varmt ute! Vi åt på mcdonalds, köpte frapinos, vaniljcocacola, enegridricka osvosv.. Vi åkte så tidigt som klockan halv elva, så jag gick upp klockan nio, vilket var vädligt segt. Var ju såklart jätte trött hela dagen, och det var ju inte perfekt. Mamma hämtade oss på stationen klockan halv sju i Ljung (mig och Alma), så vi åkte hem och tog ett dopp i poolen, busade med hundarna, satt uppe och hade nolife osv. Vi satt i rummet hela kvällen, och somnade väl vid halv fyra. Och idag har vi bara spelat Cod, ätit mat när mamma kom hem. Då gjorde vi tre iordning tacos tillsammans, mys! 
Blev förövrigt jätteglad igår när jag kom med på @_haffa :D
Ska försöka få upp min blogg på någon topplista. Vill ni att jag ska ha en tävling ? En giveaway? En Frågestund? Skriv gärna i kommentarerna, puss ! <3
 

Kommentarer
Anonym

Hur länge har du gillat justin ?

hur länge har du känt frida gustafson eller heter hon sörling?

vad vill du jobba med sen?

kan du ha fler tävlingar?

Svar: Tack för frågorna. Titta på videoinlägget som kommer 18/7 :)
beatriicesvenssonn.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: