Frågestund!

INFORMATION

Jag kommer INTE svara på frågor som är för personliga, eller som jag bara inte har någon lust att ta upp. Allt kommer ut i ett videoinlägg den 18/7 (Nästa torsdag). Fråga så många frågor ni vill, var anonyma om ni vill. Dela gärna frågestunden, då jag vill få upp min statistik. Fråga HELST inte bara om Justin, fråga om något annat också. FRÅGAFRÅGAFRÅGA!
Btw, ni kan fråga under vilket inlägg som helst, och jag skriver ner alla frågor i min mobil, så att jag har dem. PUSS!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym

kan du visa dina 5 bästa saker du alltid använder ?

vad vill du bli när du blir stor?

Svar: Tack för frågorna. Titta på videoinlägget som kommer 18/7 :)
beatriicesvenssonn.blogg.se

Rebecca

Vadå det bästa att vara admin?
Favorite färg?
Vad är det bästa med justin?
Godis el chips?
Glass el chips?
Popcorn el chips?
Hur många planscher har du på justin?
Dator el mobil?
Bästa med sommarlovet?
Favorit djur?
Ute el inne?
Går du i någon sport i såfall vilka/vilken?
Är du en tränings människa eller en lat människa?
:)))))

Svar: Tack för frågorna. Titta på videoinlägget som kommer 18/7 :)
beatriicesvenssonn.blogg.se

       http://Beautygilzzen.bloggplatsen.se
Josse

Favorit sport?
Få vara med Justin Bieber i en vecka och vara singel resten av livet, eller att aldrig få träffa Justin bieber men ha ett förhållande?
Vad var de senaste du åt?
Hur skulle du beskriva dig själv med ett ord?

Svar: Tack för frågorna. Titta på videoinlägget som kommer 18/7 :)
beatriicesvenssonn.blogg.se

emilia

hej! jag undrar om du rakar dig där nere? och om du gör det, hur gör man för att raka sig överallt? puss:*

Svar: Denna svarar jag på direkt. Ja jag rakar mig där nere, och jag sitter ner i duschen, det gör det simplast. Puss ! <3
beatriicesvenssonn.blogg.se

Anonym

Vad skulle du göra för att få träffa justin?
Vars bor du?
Är du kul att vara Admin?
Hur är du som person?
Hur gammal är du?
Var du på Justins konsert?
Vilken färg är de på dina ögon?
Favorit bild på Justin?
Spelar du nå sport?
Brukade du se på Big Brother?
Hur ser ditt rum ut?

Om du har nå shorts kan du visa dom i bild typ, och skriva vars dom är ifrån? för jag försöker hitta shorts men hittar inga osv

Svar: Bild på shorts kommer ut direkt istället ! :)Tack för frågorna. Titta på videoinlägget som kommer 18/7 :)
beatriicesvenssonn.blogg.se

Anonym

Vilka är dina favoritartister/band förutom Justin?
Vad skulle du göra om du fick en hel dag för dig själv med Justin?




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: