Good afternoon!

Hejsan! Just nu sitte rjag nere och ska spela lite Cod. Jag vaknade vid elva och gick ut med Chico, gick på toa och så. Sen satt jag vid mobilen i kanske en timme, och sen har jag suttit i solen i ungefär en timme. Väldigt varmt här idag, men det är molnigt, och det gillar jag inte! Kommer nog sola mer när mamma kommer hem, då det är så läskigt att sitta ute helt själ :c
Idag händer absolut ingenting, Eric oxh pappa är och jobbar hela veckan, så de sover borta. Med andra ord är det bara jag och mamma som är hemma, så de blir la tvn varje kväll och så!
Nu ska jag spela, puss!♥



Kommentarer
Emily

Hur gör man sin egna design? skulle verkligen vilja göra min egna design. :s

Svar: Du ändrar i kodmallen, jag vet tyväärr inte hur allt går till men.. Kolla på Sannasrum.se hon har videos och tips ! :)
beatriicesvenssonn.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: