Hello dolls !

HAR SÅÅÅÅÅ MYCKET ATT BERÄTTA!

Well, vi börjar väl med att jag sov hos Alma mån-tis och sen sov hon hos mig tis-fredag. När jag var där hände inget speciellt, vi badade i dammen och så. På onsdagen klockan tio på morgonen drog mamma till Uddevalla för att sova över hos min bror med familj, så jag, Alma, Eric, Johannes och Emma var ensamma hemma Ons-Torsdag. Jag och Alma satt på mitt rum hela kvällen, och helt plötsligt fick vi en galen idé. Vi fick för ossa tt vi skulle gå till Annelund och köpa Mjukglass (Klockan var väl runt halv tio tio på kvällen). Vi tänkte att det var bättre att cykla, men vi hade bara en cykel. Men vi bestämde oss för att Alma skulle skjutsa mig dit, haha fem kilometer.. JA VI VAR FAKTISKT NYKTRA! Vi cyklade iallafall iväg. Vi kom fram till annelund efter 30/40 minuter och då hade mjukglassstället (Paroy) stängt.. Men vi bestämde oss för att cykla till Pizzerian istället, men den var också stängd. Då fick vi för oss att spendera natten i Annelund, UTE hela natten haha! Vi satt iallafall utanför Ica typ en timme, sen gick vi runt i Ljung (I Annelund området finn Hov, Ljung, Mörlanda och Annelund, men jag säger att allt är samma haha!) Vi såg en kille vi "Känner" Men vi snackade inte. Vi satte oss på gräset utanför Ica i minst en timme, och HELA tiden var femte sekund blixtrade det. Jag är livrädd för åska, men det var så långt bort så det var bara mysigt. Jag tänkte inte mer på det, förutom att varje gång det blixtrade sa jag "Jävlar vad det blixtrar". Vi blev iallafll kalla och behövde komma hem till Hundarna. Vi cyklade till Annelund igen (Ca 500 meter) och blev livrädda och eftersom man cyklar bbland åkrar och skog, vågade vi inte cykla hem.. Vi satte oss utanför Paroy vid bensingrejerna. Vi satt väl där en halvtimme och bara drygade.. Jag var livrädd för att åskan kom närmare och närmare.. Helt plötsligt koommer det en stor skåpbil till Paroy och släpper ut massa tidningar. Sen kommer det två bilar som det står "Tidningsbärarna" på. De är alltså de som delar ut tidningar, men ah iallafall vi gick fram och frågade efter skjuts hem, och jag kämpade för att inte börja gråta.. Den ena av de två var iallfall en jätte snäll kille som körde oss hem! Jag vet inte hur jag ska tacka honom, men gud vad snällt det var av honom att köra hem oss ! Vi kom hem vid två/halv tre och gick och la oss direkt. Dagen efter gick vi till Anneluind vid 12/1 och skulle hämta cykeln. Vi tog med oss Chico och Buster och svettades ihjäl.. Vi drog till Paroy och cykelnstog som tur var kvar ! Vi tog varsin mjukglass och köpte vatten till hundarna. När vi skulle gå hem, kommer vi på, HUR FAN SKA VI KUNNA GÅ MED TVÅ HUNDAR SOM NÄSTAN ALDRIG HAR GÅTT VID ASFALTSVÄG + EN CYKEL I 5 KM?! Jag frågade pappa när han slutar, så han fick hämta oss på vägen hem från jobbet haha ! 

I Fredags åkte ju Alma hem och klockan åtta fick jag för mig att jag skulle ta tåget till Uddevalla till min bror helt själv för att vara på Uddevalla kalaset med dem. Så klockan tio i nio satte jag mig på ett tåg, All on my own ! Jag kom fram vid klockan tio och tog mig till Uddevalla kalset där jag träffade min bror med familj. Vi hade jätte trevligt och det hade vi hela helgen ! :)
Köpte tre nya mobilskal, som jag lägger in bild på hä'r nere om jag kommer ihåg i slutet ! Eller ah, köpte ett och fick två av min Bror och Gela. Igår kväll var en av de bästa kvällarna i mitt liv ! Vi hade jätte kul. Jag, Micke, Gela och Gelas son Rasse och såklart lilla Lexus. Vi gick runt på Uddevalla kalaset och så. Sen var det så att jag visste att Alexander Jansson (UDDEVALLAS SNYGGASTE KILLE) skulle vara där, så jag kollade efter honom i kanske fyra timmaar, utan resultat, men helt plötsligt står han där.. Trodde jag skulle dö.. Försökte få smygfototn på honom, men fick bara ett bra.. Lägger in det här nere om jag kommer ihåg  ! 

Jaja whatever. Nu till en överraskning.. Det är så att jag har beställt en Webbkamera, och jag kommer börja med Videoinlägg+Covers när jag får hem den ! Jag vet inte hur bra den är, men jag kommer fixa sånt ändå ! Känner att ni behöver få se mig mer, och då kanske jag får fler läsare ? ;)

DETTA INLÄGGET ÄR SKRIVET SÖNDAG KVÄLL VID KL HALV TOLV, MEN EFTERSOM MAMMA HAR DRAGIT UT MITT INTERNET, SÅ LÄGGS DET UPP PÅ MÅNDAGEN, HEJDÅ :*
 
Btw.. Har ju en Giveaway på en Justin Bieber Hoodie i strl 164, in och checka min instagram för chans att vinna den ! BeatriiceBieberOfficial
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: