Hello lovers !

Orkar inte dra igenom vad som har hänt de senaste veckorna, men jag har bara tagit det lugnt, och haft ett bra liv. Jag tänker däremot berätta hur min lägervecka var förra veckan, den blev inte som jag hoppades..
Det började med att Alma hämtade mig här vid halv nio, vi åkte till matöppet och köpte kondomer, för att Lucia fyllde år samma dag som lägret började (15år). Vi kom dit, gjorde oss hemmastadda i det STORA tältet. Ett 16manna tält, till fyra personer, WOW! Vi gick in i stora tältet, där det skulle vara samling. Vi delades in i smågrupper, som heter tvärgrupper där, och våran grupp blev bäst. Bara det att Alma gick först iväg med en annan grupp, så vi gick gå och hämta henne, vilket var ganska pinsamt hahah! Våran grupp var iallafall amazing, vi blev bra vänner nästan direkt, och vi lärde känna varandra otroligt snabbt. Vi var nog största tvärgruppen på lägret, typ 14 pers, och jag, Alma, Lucia och Julia, var de enda tjejerna i gruppen. Men ja, vi började umgås med några av killarna i gruppen, vi välte kanoter i vattnet osv. Vi hade det riktigt jävla bra! På tisdagen så hände det inget speciellt, det var en helt underbar lägerdag, och vi gjorde vad lägret sa till oss att göra, lr vad man ska säga haha!
(Vill bara tillägga mitt i att jag nästan inte åt något på lägret, så gick säkert ner 4 kg..)
På onsdagen, hade jag ont i mina ögon när jag vaknade, om jag skulle kolla åt ett annat håll än framåt, fick jag vrida hela huvudet åt det hållet, för att jag hade så ont. Men jag gjorde ingenting åt det. Jag gick till sjukstugan senare på kvällen, och hon sa att jag måste äta. Så jag fick gå in och ta en frukt och göra i ordning en smörgås. Jag orkade knappt äta upp äpplet, så lite hade jag ätit på de tre dagarna.. Efter ett tag, märkte jag att jag började få prickar p åkroppen, och eftersom min bror hade vattkoppor två veckor innnan, var det ingen tvekan om vad det var.. Den natten, var nog något av det värsta jag var med om. Det kliade så jävla mycket, och det var både varmt och kallt, jag fick temperatursvägningar och mådde verkligen inte bra.. På morgonen smsade jag min mamma, och sa till henne att hämta mig. Hon kom vid nio, en halvtimme efter jag smsade, och jag fick åka hem. Jag missade alltså halva lägret, pga av ett virus, som jag redan har haft en gång. JAg vet aatt man inte ska kunna ha det två gånger, men antagligen hade jag så dåligt immunförsvar, och min kropp orkade inte stå emot. 
När jag kom hem från lägret, åt jag fortfarande nästan ingenting.. Jag började äta som vanligt igår, innan åt jag bara frukost och en banan, varje dag.. Jag har nog sammanlagt förlorat 7 kg på en vecka, jag är hungrig hela tiden nu.. Ångrar som fan att jag inte åt..


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: