Just chillin'

Sitter uppe i mitt rum, med handduk i håret och har nyss vart ute och badat i poolen. Lite såhär random tog jag några fina bilder ute förut med fridas systemkamera, en Nikon D3000 som är grym ! Och hon sa att när hon hade köpt allt till den så kostade den 2800 kr. Och det är det väl värt ? Vill också ha en systemkamera, men eftersom jag äntligen har bestämt mig för att spara mina pengar till nästa sommar, då jag ska ha fritidskort och antagligen GuldPass på Liseberg. Behöver ju en del pengar på liksom!
Onsdagen den 17e Juli, ska jag och några vänner troligen till Liseberg och ha en go' dag tillsammans. Bara för att vi är bäst liksom! Vi vet dock inte helt om alla kan, men det hoppas vi på! :)
Ikväll ska jag få Frida att titta på en skräckfilm nere vid stora tvn med mig, hihi, hon är en sån person som är livrädd för skräck, blod, clowner etc.. Vilket är exakt sånt jag älskar att titta på! 
Men nu ska vi ta d lugnt och planera inför morgondagen, då vi går till Ljung, tar tåg till Borås, och hänger på Torget ett tag, och klockan nio kommer inte vem som helst ut på scen, utan Ulrik Münther! Han ska sjunga några låtar, och vi ksa njuta av dem. Vid tio kommer pappa och hämtar oss i Borås, och vi åker hem och sover. Haha vilken dag det kommer bli..
 
Nu ska vi gå ner och göra oss i ordning och ta lite mer fina bilder!
Whatever, like you care ? Bye babes!♥
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: