Tack tack tack!

Ni hjälpte mig så rekordet. Loveu! Igår hade jag 366 unika besökare, och det gör mig jätte glad! Tack babes♥

Idag blev jag väckt halv tolv av att mamma ringde, sen smsade sis och frågade om jag kan hänga med när hon gaddas idag (tatueras), och självklart vill jag det! Eftersom jag själv vill ha eln egen tatuering så är det ju rätt kul och vara med och se hur det går till och så! Kanske bloggar när jag är där, vi för se. Hennes tid hos Dennis är klockan två, men antagligen så droppar hon in här och hämtar mig när som helst.
Jag åt förövrigt otroligt nog frulost idag, haha har inte gjort det sen innan lägret. Vet inte vad det är, men jag blir bara hungrig när jag känner doften av att mamma lagar mat, annars är jag typ aldrig hungrig, vilket är ganska konstigt. Men ja, man får försöka äta mer och mer hela tiden, hihi!
Nu ska jag nog dra, puss!♥





Kommentarer
ebba

fin blogg du har! :)

       http://ebbabomaan.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: