The paradise

Ska snart titta åp tv'n, just nu är det "Kyrkornas hemlighet", vilket jag tycker är fullkomligt ointressant, så därför passar jag på att blogga ! The Paradise är en ny brittisk serie som går på ettan på söndagar klockan nio, mer vet jag inte. Imorgon på förmiddagen drar jag till Alma och sover hos henne mån-tis och sen sover hon hos mig tis-tors. Mamma ska till Uddevalla, där min bror med familj bor, och sova där ons-fre, så vi blir antagligen ensamma hemma på onsdagen. Men det beror ju på om Eric är hemma eller inte. Pappa jobbar ju, så han sover borta mån-tors, vilket är rätt segt, men ändå skönt att bara ha en förälder hemma ibland. Skulle dock aldrig klara av att leva med bara en förälder.. Skulle förstöra mitt liv..
Lägger in mina senaste instagram bilder, följ mig gärna där. BeatriiceSvensson
Men nu börjar det på tv'n, älskar er, puss !
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: