Tjääääännnnaaaaaaaa

Vad händer för er idag ? Idag ska jag ju som ni kanske vet se Ulrik på Torget i Borås, och det kommer bli helt amazing! Har sett honom två gånger innan på RixFm festival i Göteborg, och det har vart bäst. Ska ju till rixfm iår igen, så om någon vill hänga så gör jag gärna det. Kommer nog vara där hela dagen innan, så det är bara att fråga!:)

Idag har vi i princip bara vaknat, fast jag har ju då vart duktig och vart nere och duschat, eftersom vi tar tåget vid tre, måste mitt hår vara torrt innan så att jag kan platta det. MEN VI HÖRS HEJDÅ
 

Kommentarer
Anonym

Kommer Ulrik Munther till torget idag? :O
isåfallvilken tid?

Svar: Förlåt för sent svar.. Han var där klockan nio och uppträdde i ungefär en timme :)
beatriicesvenssonn.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: