Unsocial day!

Har vart en liten osocial dag på bloggfronten, men har inte haft någon lust att sätta mig vid telefonen, datorn, bara för att blogga. Känns bättre att njuta av solen medans den är framme, och sitta vid datorn när det regnar. Jag och pappa har iallafall nyss tittat klart på filmen "Cloud Atlas" Vilket var en väldigt konstig film, då den hoppade i tid hela tiden, och i de olika tidsperioderna, fanns samma personer, fast de var döda och hade fått ett nytt liv. Äsch vet inte hur jag ska förklara.. Det var en väldigt konstig film, men den var bra när man började fatta allt! 
Imorgon finns det bara en sak på schemat, SOLA! Det ska vara runt 24 grader här där jag bor, så snacka om att jag ska vara ute! Kommer bli många dopp i poolen, många timmar i solen! (WOW JAG KAN RIMMA!)
Nu är det två j*vla flugor som flyger omkring här och gör mig pissedoff, så vi hörs, puss !
 

Kommentarer
Wilma Öqivst

har frågestund på bloggen, så fråga gärna!

beliebers, är ju en familj så <3

Svar: Gör det nu på direkten ! :)
beatriicesvenssonn.blogg.se

       http://wiilmaokviist.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: