Vilken skön dag !

Åååh kärlek till vädret, kan man lugnt säga ! Har spenderat hela dagen ute i bikini, och har fått mycket färg. Syns verkligen att jag har vart ute, och jag älskart! Tim, Vince och Majsan har vart här i typ 4-5 timmar och badat i poolen, solat, lekt med hundarna osv. Och vi har haft en riktigt mysig dag tillsammans, som det brukar bli. Vi käkade lite grillad kyckling, ungstekt lax, pastasallad och sånt på dagen. UNDERBART! Sån god sommardag det har vart, och det sägs att imorgon ska bli ännu bättre. Så det blir att tillbringa ännu mer tid ute och sola. Jag och mamma har även diskuterat att i vinter ska jag ÄNTLIGEN få börja sola solarium, gud vad kul ! Jag ska köra en gång i veckan, vet inte hur länge eller så, för jag är ju inte erfaren, kan ju inget om solarium, vilket kan bli rätt läskigt. Men vi får se hur det blir, det kostar ju liksom en del också.. Men ja, ikväll ska jag väl mysa framför teven med pappa, då mamma ska gå bort till grannen och dricka vin. Det blir väl att kolla på en film, äta godis och så, en helt perfekt lördagskväll! Här är några bilder från idag, så får ni ha det bra, PUSS!
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: