Woopsie

Har totalt glömt bort att blogga de senaste dagarna, vet inte varför. På dehär dagarn har jag iallafall fått ett sommarjobb (Bära in massa ved), lätt värt, för 1000 kr för det. Igår solade jag bara hela dagen, och det gav resultat! Det var ju något sjukt varmt här där jag bor igår, svettades som en gris. Men det var en härlig dag :)
Idag har jag och mamma vart på Ikea i Jkpg, köpte lite fina ljus, en fläkt, och ben till min säng. Och som vanligt har jag börjat göra om i mitt rum. Men jag hoppas verkligen att jag ska bli nöjd denna gången.. Hatar mitt rum, det är ju liksom snedtak åt båda hållen och så.. Känns jätte litet när man inte kan utrymma hela utrymmet. Imorgon ska jag försöka bära in massa ved, bli väldigt solbränd, göra klart i mitt rum. Vad händer för er  ?:)
På Onsdag drar jag ju till Liseberg med mina babes. Vi försöker hitta en 6e person som kan gå med oss, eftersom Alma tydligen inte fick eller något. Men det ger ju bara plats åt någon annan vilket antagligen blir roligare! :)
BTWBTWBTW, var på Gyllene tider med Julia och hennes farsa och morbror. Fyfan vad gymma de bandet är alltså ! Så jävla sköna låtar, ååååh ! Vill bara tillbaka dit, så härliga människor där ! 
 
GLÖM  INTE FRÅGESTUNDEN! 
Fråga vad ni vill, men jag struntar i frågor som jag tycker är för privata, struntar också i idiotiska frågor.. 
Svar kommer i en frågestund på torsdag, VIDEO ! :D



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: