Hällo !

Hej igen ! 
Snart drar jag mot Tims kalas, ska bli kul och se hur glad han blir för sina presenter. Fast det är ju ännu roligare att träffa deras lilla familj! Efter kalaset ska jag nog inte göra någonting, funderar på att sitta ensam i mitt rum, streama någon film från Swefilmer, dreamfilm eller så. Har ni något bra filmtips ? Kommentera!
Det var jätte länge sen jag låg ensam i mitt rum och tittade på film, men jag tror att det är så att jag är för feg.. Då jag älskar att titta på skräckfilmer, och jag har blivit paranoid, så är det inte så kul att vara ensam. 
Jag brukar se en bild framför mig, varje gång jag öppnar en dörr.. Om att en tjej med vitt heltäckande nattlinne, svart hår som hänger ner över hela ansiktet, och bara tittar neråt, ska stå där.. Precis framför mig. Jag vet inte vart den bilden kommer ifrån, eftersom jag aldrig har sett en film som är så.. Javisst jag har sett The Grudge, men hon ser absolut inte ut så. Det är däremot om det kommer från filmen The Ring, men det är inte heller riktigt likt.. Jag har väl sett en bild på Weheartit eller Google, I guess..
 
Mina absoluta favoritbyxer gick nyss sönder också, orkar inte.. De är så bekvääma, och så ska den där dumma jävla skitsaken lostna.. Aja, det är Gekås, dålig kvalité !

Nu ska jag dra ner, käka en kiwi, platta håret lite extra, sen drar vi. (Åååh det kändes som att vi skulle utomlands när jag skrev det så!) Jag ÄÄÄÄLSKAR er ! 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: