Hällo !

Jag är då en brud som är född år 1998 i september, så nej, jag är inte riktigt femton år. 
Jag älskar att leva livet, och är lite badass. Men YOLO är inte min ursäkt för det jag gör. Min ursäkt är att jag egentligen mår piss inombords, och försöker njuta det lilla som går av mitt liv ! 
Jag bor utanför Alingsås, och det är helt okej faktiskt. Skulle hellre bott i Göteborg, men så blir det ju såklart inte. Jag har tre hundar, men en är min på riktigt. De andra två är min mammas och min brors. Min hund är iaf en blandras på Tibetansk Spaniel och Jack Russell. Han är UNDERBAR !
 
Jag är en Belieber, men är inte helt crazy och har 29482 planscher, har inte heller massor av skal och kläder etc.. Jag tycker iaf att jag är lika mycket belieber som de som har affischer och så. JAg skulle hellre ha honom brevid mig, haha  !
Jag var på hans konsert den 24e April, med min syster. Och det var nog den bästa dagen i mitt liv ! Hade golden circle, dock dog min telefon efter 5 låtar lr något. Men det ligger uppe 4 videos från Believetour på min videofyme, och den länkas längre ner ! 
 
Hmm.. Är det något, så är det bara att kommentera och fråga, eller kontakta mig på någon av dessa ställen!
http://instagram.com/BeatriiceSvensson
https://www.facebook.com/beaa.swenssonn?ref=tn_tnmn
http://ask.fm/BeaSvensson
Kan också nås på Kik och VideoFyMe och där heter jag BeatriiceSvensson
 
Puss på er, fortsätt gärna kika in bloggen varje dag ! :)
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: