Home again,

Idag har det hänt lite mer än vanligt. Har fått reda på lite mer betyg osv.. Hm.. Känner mig ändå rätt nöjd. Betygen jag VET än så länge är..
So (religion)- D
Spanska- C+ (nästan B alltså)
Engelska- B (ÅH SÅ GLAD)
Hemkunskap- C
Bild- E...
Slöjd (Sy) - C
Hoppas på att få veta no, idrott och matte snart.. Känner att de ämnena är väääldigt viktiga ! Non har jag inte haft bra betyg på förra terminen, typ såhär D och E, men jag hoppats att det har höjts iår! So ämnena och No ämnena är nog de jobbigaste i skolan, de är liksom 4 olika delar i non och 4 i son, blandar ihop alla, och det är så mycket att lära sig.. Pallar inte, 
 
Efter skolan idag, drog jag hem, och klippte mig, gud vad skönt ! Blev nöjd med resultatet, and I'm lovin' it ! 
Klippte bara upp det, men behöll längden osv.. Nu ska jag fläta mitt hår så att det blir lockigt i morgon, så får vi se hur det ser ut ! :)
 
Vi hörs senare, okey ? <3
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: