Nightie!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska bara ta och kika igenom några bloggar. Finns det någon blogg som ni har som ni vill att jag kikar in ? Isåfall gör jag gärna det! 

På torsdag får jag iallafall sommarlov, Oooh heaven ! Har längtat så, nästan ett helt år, på detta sköna för korta sommarlov. Åh vad jag vill att det ska vara längre! Men med fritidskort i min hand, kommer jag göra massvis i sommar. Göteborg, belieberträffar, Torsdagskvällar i Borås, Shoppiiiing, Ta det lugnt i olika städer, ta tåg o buss till kompisar osv.. Underbart!
 
Ha d bra huns ! <3
 
 

Kommentarer
Maria

Jag älakar dig som admin och som belieber. De skulle va kul om du kika in i min blogg;)♥♥

Svar: Tack sötnos! Såklart jag gör. Passar på att lämna en kommentar också ! ;)
beatriicesvenssonn.blogg.se

       http://mrsbieberm.blogg.se
femipower.blogg.se

fin blogg!=)

Svar: Tack du! Detsamma ! :)
beatriicesvenssonn.blogg.se

       http://femipower.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: