Right now,

Just nu ligger jag i sängen och håller på med min telefon, ska vara en liten nörd och spela temple run tror jag, hahah, töntigt, jag vet. Imorgon blir det ju då kalas klockan fyra, för Tim som fyllde år i tisdags. Sen vet jag inte vad jag ska göra mer på dagen.
På söndag ska jag åka till borås, Alingsås eller något, får se vad det blir, om det blir, beror på om någon kan åka med mig eller inte..

Om ni undrar varför inläggen ibland ligger centralt i bloggen, och ibland på vänster sida, så är det så att varje gång jag bloggar med mobilen, läggs inlägget i mitten, centralt. Jag vill dock ha det till vänster, men det går såklart inte att ändra på denna skitappen..
Tycker verkligen att blogg.se ska ta och fixa sin app snart, idiotisk är den... Man kan inte ta kort direkt med appen, man kan inte ändra färg på text, inte ändra till fetstil osv, sen kan man då inte ändra hjr man vill att texten ska visas på bloggen. Men detta var allt för ikväll.


Här nedan finns också bild på mina betyg, som tillsammans blev 195 poäng. Ändå rätt nöjd med dem, fast jag tycker att jag iallafall skulle fått ett D i idrott.
Puss!♥




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: