Så sämst, men ändå fördjälva bra.

Nej, jag är inte inne i min bästa period, och nej jag har inte mens._. Jag mår bara allmänt dåligt, igen, och jag vill bara att allt ska försvinna.. Okej ?
 

Idag hade vi A-lagskampen, och min "uppgift" var volleyboll. Vi förlorade, vi kom 4/4 lag.. Hmm..? Vi vann inte en enda match, men vi skyller på niorna som inte hade satt någon nia i Volleyboll, så vi hade bara korta personer, det fattades också 3 st i vårt lag, så vi var bara 7 pers, och en "avbytare". Kändes ju sådär..
Efter volleybollen var klart, och vi åkte ut, gick jag till brännbollen. Där fattades det folk, de var nio, och de andra laget var 18, så där fick jag och två kompisar hoppa in. De vann då sin första match, hihi stolt! (Inte för att jag rörde bollen, men jag kan väl få vara stolt över något jag gör?) Sen satte vi oss och tittade på när tjejerna och killarna spelade fotboll, vilket var, LAME så vi gick till skolan och åt istället. Efter äckellunchen, gick vi till där dragkampen, äggkastning osv skulle vara, vilket var segt.. Åh det var så varmt, så jag såg bara vitt och fick ont i huvudet.. Fick typ solsting eller något haha! 
Men när allt det var klart, fick vi reda på att D-klassen vann, vi vann hela alagskampen, och det var väl kul..? Inte för att jag brydde mig speciellt mycket men haha! Det var då en och en halv timme kvar tills bussarna skulle gå hem. Men jag och Lusse bestämde oss för att hon skulle följa med mig hem och bada och ta d lugnt, så det var det jag gjorde när jag kom hem. Snackade med Chrille i telefon, men vårat samtal bestod av "HALLÅ?" "JAG HÖR DIG INTE" "Vad säger du???" osv.. Men nu hoppas jag att han har fixat sin cepe dator så att han har skype istället. 

Imorgon i skolan är det bara städning i skåp, och titta på film som händer tror jag. Borås blev inställt, så det blir väl att dra hem efter skolan och sola eller något. Och sedan på torsdag, smäller det. Jag fååååår.... SOMMARLOV! Åååh har längtat så mycket, kommer bli så jävla underbart!
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: