THE BIG THING!

Det projektet som jag har haft igång i ett par dag är... JAG HAR GJORT OMBRE! För er som inte vet vad de är så kan ni se på mitt hår på bilderna nedan!
Nu är jag äntligen hemma, och är otroligt trött. Men stolt över mig sj då jag somnade kl nio igår kväääll ♥♥
Vet inte om jag bloggar med idag, men ja, här kommer väl dagens aktiviteter osv..

Vaknade vid åtta eller något, av att Magnus, Majsan och Vincent sa hejdå och åkte till jobbet. Jag skulle alltså vara barnvakt åt Tim, som fyller åtta år iår. Vi har faktiskt vart ute den mesta delen av dagen, spelat fotboll, spelat plockepinn (stavning), kastat boll, matat fiskat, cyklat till ica, osvosv. Vädret har vart helt underbart idag, så det har inte vart ngåot tvivel på om vi skulle gå ut eller inte. Älskar sommaren 2013 hittills! Men man kan ju bara hoppas att vädret ska vara fint den 18e, då jag ska till liseberg.

Imorgon ska jag gå upp tidigt, för klockan 09.18 ska jag lch Juli med ett tåg mot knalleland. Vi ska hänga där ungefär hela dagen, ta en fika, och shoppa. Såklart kika in snygga killar!!! Får se om man hittar npgon som kan vara något intresserad avk mig.. De är eftertraktade! Ni kommer fp bilder efterdagen och kanske en haul på vad jag har köpt, vad sägs? Då får ni ju också se hur mitt hår ser ut! Haha ja, lite konstigt inlägg här, men jag är ju lite konstig..

På söndag händer ingenting. Jag ska väl bara ta det lugnt och inte göra någonting haha!

COLAN MED NAMNET JOAKIM ÄR JOCKIBOI, OKEJ?!

Bloggar imorgon, eller ikväll, haha puss !♥








Kommentarer
Imen

Är inte ombre att färga hela håret? Att färga topparna är dip dye :) grym blogg! :D

Svar: Jag har färgat hela håret. Färgade brunt först, och sedan blekte jag! :)Tack!
beatriicesvenssonn.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: