What's up ? The roof.

 Dagen i skolan har vart helt okej ! Har inte rört mitt skåp på hela dagen, pga att vi har tittat på film och haft frågesport i klassen osv.. Vi hade en vikarie idag, på matten och no:n, och han hatar mig.. Det spelade ingen roll vad jag sa, han sa emot. Han har gett mig tio minuters kvarsittning, för att jag gick på toa på spanskan, ALLVARLIGT?! Blev jätte sur nr jag fick reda på att vi skulle ha honom.. Åh. 
Imorgon är det då friluftsdag, eller Alagskampen som det heter i våran skola, och jag har volleyboll som aktivitet. Och det gillas stort ! JAg älskar Volleyboll, vet inte var intresset kommer ifrån, men det är ju grymt ! Älskar när vi ska ha volleyboll på idrotten osv ! 

Imorgon är det ju också bara en vecka kvar tills jag får träffa massa underbara beliebers! Fatta hur underbart ? Att få träffa alla söta, Bieberälskande familjemedlemmar. Längtar sååååhäääär mycket! Älskar hur lätt man träffar nya vänner genom att vara en belieber. (Det är inte därför jag är belieber om någon tror det..) Om ni har frågor om eventet kan ni kika mig, BeatriiceSvensson98 :)
 
Puss och hej babes ! 
 
- B ♥
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: