Yesterday!

Hejsan allihopa!
Igår var jag ju i Borås med min lilla Julia. Vi var där i åtta timmar, och ja, jg hade ont i benen efter haha! Vi shoppade lite, gick runt och skrattade, drack frapinos, åt på äckel mc donalds osv.. Vi hade något av det roligaste jag har haft i hela mitt liv! Vädret var också helt okej, men hade såklart kunnat vart lite varmare, fast jag är nöjd ändå! Jag köpte grejer för mina presentkort jag fick i konfirmationspresent, sen köpte jag också upp 400 kr utanför det. Jag köpte alltså för ca 1300 kr.. Hmm.. Och jag är ändå skyldig Julia 39 kr.. Känner mig bra haha!
Jag tror jag har blivit helt okej solbränd nu också, men ska ändp gå ut och sola idag, eller ja, det beror på vädret. Har inte gått upp ur sängen än, hihi, nyvaken for life!♥
Idag ska jag vara ute med Chico en hel del, och bara ta det lugnt! Har INGENTING planerat idag, och det är ju skönt!

Men jag bloggar senare, och dp fpr ni se bilder på vad jag har köpt också!

puss!♥

Kommentarer
Okänd

Sämst jävla blogg EU

Svar: Tack för din åsikt ! :)
Däremot väldigt omoget att vara "okänd" :/
beatriicesvenssonn.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: